kwaliteit bovenkant van de

Beiträge zu Regelfragen die nicht die Völker betreffen.

Moderator: dirk

kwaliteit bovenkant van de

Beitragvon lixiaoyao1994 » Fr 15. Sep 2017, 05:27

Het is weer die tijd van het jaar. Met ingang van december kan je niet ontsnappen aan talloze "Best of" lijsten, of het nu op tv, in tijdschriften of op internet is. Wij bij KICKZ.COM hebben besloten om iets anders te geven. In plaats van de beste sneaker te kiezen die uiteindelijk in een doos of een vitrinekast zit, omdat het te kostbaar is om daadwerkelijk te dragen, laten we zien wat onze bemanning het hele jaar door heeft geschud. De sneakers die te gevoelig zijn om dag en dag uit te rocken, zijn zonder twijfel een belangrijk onderdeel van de sneakercultuur. Maar het is de beaters, de schoenen die je rockt, omdat ze zo comfortabel zijn of perfect passen bij je outfit, Nike Air Max 90 Mujer Negras Adidas Ultra Boost Dámské die Adidas Superstar Heren hun eigen unieke waarde ontwikkelen in je sneakerlader. En zoals u met de meest versleten schoenen van de KICKZ-familie ziet is het vaak een mix van beide. Deze manier om onze meest versleten sneakers weer te geven is niet een geheel nieuw idee en in geen geval onze uitvinding. In feite is het een populair onderwerp geweest op sociale netwerken zoals Instagram onder #beenworn en soortgelijke hashtags. Ons idee is ge?nspireerd door de likes van YouTuber Mr. Foamer Simpson en Pete Forester. Shout-out naar hen!
Natuurlijk willen we niet alleen onze kicks laten zien. We willen liever een interactieve ervaring cre?ren. Deel je eigen meest versleten sneakers met ons! Wat zit er voor jou in? Behalve dat je deel uitmaakt van een grotere sneakerliefhebberende gemeenschap, kan je ook iets winnen. Deze schoen is een van mijn favoriete www.willtaylars.co.uk Adidas Ultra Boost Donne pick ups van Nike Air Pegasus 89 Mens de afgelopen twee jaar. Ik kreeg mijn handen op een goedkoop DS-paar van een Italiaanse verzamelaar nadat het al uitverkocht was. Ik hou gewoon van de lichte buitenzool in combinatie met de hoge kwaliteit bovenkant van de "Chairman Bao" en het feit dat ik niemand anders gezien heb. De Flyknit Racer is een van de mooiste silhouetten die er zijn en gewoon een ongelooflijk koele schoen voor de zomer. Ik houd van veel kleurwegen op hen, maar deze is zeker mijn lieveling met de heldere kleur die erop staat. Bij een kantnoot heb ik dit jaar eigenlijk op 3 verschillende continenten gedragen. Adidas heeft dit jaar een enorme stap gemaakt met de boost sole ... Het is gek comfortabel en met deze sneaker heeft Adidas in het bijzonder een nieuwe manier gedefinieerd om topnotch performance te combineren functies met stijl. Ik moet Nike Air Max Command Donne Nike Air Max Command Womens echt Nike Air Max 90 Mujer Azules een manier vinden om het terug te brengen naar het originele helderwitte, maar het is gewoon te goed om het niet te dragen - het maakt niet uit welk weer.
lixiaoyao1994

Zurück zu Regeln - Allgemein